קינג: "התמיכה של הרב מאזוז ויונתן יוסף הביאו את המנדט השני"

    איתי גדסי 1 Comment on קינג: "התמיכה של הרב מאזוז ויונתן יוסף הביאו את המנדט השני"

    "הצלחנו לעבור את רף 12,000 אלף הקולות בבחירות הנוכחיות ואכן זאת הצלחה" כך מצהיר אריה קינג יו"ר סיעת "מאוחדים" בירושלים בראיון ל'מהדורה המרכזית' וגם האם יתמוך בליאון? "עד היום ליאון לא אמר איך ינהג בשמירת קדושת ירושלים"

    אריה קינג צילום: פלאש 90
    20:23
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on שרים וח"כים תוקפים את המינויים בצה"ל: "אין מנדט"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר סיעת "מאוחדים" אריה קינג התראיין היום (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן ושוחח על התמיכה במועמדים לראשות העיר. הכתף הקרה מליאון והאם הם הצליחו בבחירות כפי שציפו.

    שאלת התמיכה: הנטייה הטבעית היא ללכת עם מי שהציבור החרדי, תומך בו. הבעייה שעד עכשיו ליאון לא פנה אלינו. חשבנו שליאון יכנס את כל מי שתמך בדייטש אבל לא כך זה קורה.

    תמיכה בליאון: השאלה אם ליאון יענה לדרישותינו, בנושא דמותה של ירושלים בזהות היהודית שלה. אני כמועמד שדאגתי לקדושתה לירושלים, לא שמעתי מה ליאון הבטיח בנושא של קדושת ירושלים.

    עוד אמר קינג: אני מצפה ממשה ליאון כאדם דתי, שמייצג את הדתיים והחרדים שיבוא ויספר לנו מה הוא יעשה בעניין קדשותה של ירושלים.

    התקשרתי לעופר ברקוביץ ובירכתי אותו, יש ציבור גדול שחושב כמוהו.

    לא תומכים באיש כרגע: ההרגשה שלנו שאנחנו מקבלים כתף קרה ממשה ליאון, הוא כנראה חושב שאנחנו בכיס שלו. הוא טועה אנחנו לא בכיס של אף אחד.

    ההצלחה בבחירות: לא הגענו לשלושה אבל הגענו לשני מנדטים, הבחירות הנוכחיות עברנו את 12,000 קולות. וגם החיזוק של יחד הביאו עוד קולות אלינו. תמיכת הרב מאזוז ומועמדותו של יונתן יוסף הביאו את המנדט השני.

    האזינו לראיון:

    צילום: פלאש 90


    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אולי לא ברור איך ינהג משה ליאון בענין קדושת ירושלים, אבל די ברור איך ינהג ברקוביץ… אבל עם כל הכאב על שמירת השבת בירושלים, לקדושת ירושלים יש משמעות הרבה יותר רחבה: יותר ישיבות, יותר תלמודי תורה, פחות תקציבים לאירועים בומבסטיים מיותרים, תוך חילול הצניעות. חילול שבת ע"י חילונים, כואב, אבל אינו נוגע ליכולת שלנו להגדיל תורה ולהאדירה, זה בודאי יותר חשוב. (לנקודה של ה"פרהסיא" או התדמית אין שום חשיבות, בניגוד למה שאוהבים לדקלם).